Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ντίνος Χριστιανόπουλος


Ντίνος Χριστιανόπουλος ( 1931- , Ποιητής)
Ντίνος Χριστιανόπουλος
Αριθμός Αφορισμών: 10Αναγνώσεις: 14,351
Ο έρωτας είναι σαν την θάλασσα. Χίλιοι την χαίρονται, ένας την πληρώνει
άρεσε σε 20
Βγάλτε τα ποιήματά μου από τα σχολικά βιβλία. Είναι ανήθικα!
άρεσε σε 9
Θανάση γιατί έκοψες το άλφα από μπροστά; για ένα γράμμα χάνεις την αθανασία
άρεσε σε 16
Μου αρέσουν τα τρισύλλαβα σε -ίδι
απίδι, ξεφτίδι, σκουπίδι και άλλα
άρεσε σε 5
Μην καταργείτε την υπογεγραμμένη
ιδίως κάτω από το ωμέγα
είναι κρίμα να εκλείψει
η πιο μικρή ασέλγεια
του αλφαβήτου μας
άρεσε σε 24
σαν αυγό
με ρούφηξε η νύχτα
σαν τσόφλι με πέταξε
άρεσε σε 8
Καημένε Μακρυγιάννη να ‘ξερες
γιατί το τζάκισες το χέρι σου.
το τζάκισες για να χορεύουν σέικ
τα κωλόπαιδα
άρεσε σε 18
Να σου γλείψω τα χέρια, να σου γλείψω τα πόδια – η αγάπη κερδίζεται με την υποταγή.
άρεσε σε 14
Τι να τα κάνω τα τραγούδια σας
είναι πολύ ζαχαρωμένα
ταιριάζουν σε σοκολατόπαιδα
μα δε ταιριάζουνε για μένα
άρεσε σε 13
Τώρα που βρήκα πια μιαν αγκαλιά,
καλύτερη κι απ’ ό,τι λαχταρούσα,
τώρα που μου ‘ρθαν όλα όπως τα ‘θελα
κι αρχίζω να βολεύομαι μες στην κρυφή χαρά μου,
νιώθω πως κάτι μέσα μου σαπίζει.


Πηγή : http://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php?auth=1317#ixzz2Lzxvv0ta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου